livetmedylle

Alla inlägg den 10 oktober 2022

Av Kerstin Nilsson - 10 oktober 2022 21:12

Nu längtar jag till helgen då ska jag göra absolut ingenting (hoppas jag).
Har semester fr.o.m fredag då jag ska till sjukan för EKG och Blodtrycksmätning.
Jag vet inte om det är så smart att göra det för för tillfället är stressen på topp. Vilket inte är bra för varken blodtryck eller annat. Men har man blivit kallad så är det väl lika bra att få det ur världen. I morgon bitti ska jag lämna urinprov och blodprov och får inte äta något 10 timmar innan. Och hur ska det gå. Jag som äter frukost senast halv 7.

Men jag överlever nog och skulle säkert må bra av att överhuvudtaget inte äta alls.
Men fortfarande ska det bakas till klubben och handlas och släpa vattendunkar. Stor Rallylydnadstävling på lördag då jag sagt ifrån köket. Men det fixar säkert kökstanterna utan mig. Själv tänker jag enbart slappa (tror jag)

Ovido - Quiz & Flashcards