livetmedylle

Alla inlägg den 9 oktober 2022

BPH

Av Kerstin Nilsson - 9 oktober 2022 16:27

I dag har 7 av Leijas barn genomfört BPH på Skutskärs Brukshundklubb.
Jag tror att all fick 4 på skotten vilket betyder skottfast. 
Mina 2 Ylle och Loppan uppförde sig ganska exakt som jag trodde.
Så inga överaskningar där inte jo kanske att Ylle släppte den uppflygande pappfiguren så snabbt.
Att Loppan skulle voffa åt både tokigt och slugt var inget som förvånade mig.
Men jag hoppas och tror att de flesta hade samma hund med sig som dom hade där.

En del överaskningar åt det positiva hållet för en del. Tyvärr kunde jag inte vara med på genomgången

för mer än ett fåtal.

Dessutom beskrevs Loppans faster och den blivande fadern till vår väntade kull.

Och jag är nöj för vad hade jag annars fått göra med hela magen full med småttingar ;-)

Nu ska jag göra absolut ingenting alls.

Ovido - Quiz & Flashcards