livetmedylle

Alla inlägg under december 2023

Av Kerstin Nilsson - 19 december 2023 10:52

December har varit en aktiv månad¨.

Det har kommit en massa snö svårigheter att ta sig till skogen med hundar.

Tur det har funnits en hundrastgård att släppa dom i.

Men de senaste dagarna har jag hittat en väg ut i skogen dock för mycket snö för att ge sig iväg ut i snön.

Så nu får ni lite snö bilder.

En del av bilderna är Märta med på dock har hon flyttat  till den allra bästa familj hon kunde fått.

Vi saknar henne men vet att hon har det fantastiskt bra.

Dagen innan frågan om dom fick köpa henne hadevi varit tillsammans med 3 av sina bröder på HD röntgen och Harrys resultat var A, Otto och Göstas resultat blev B så alla dom är fria dock blev Märtas resultat C inget hon kommer att lida

av men inget att använda i avel för min del. Min tanke var att behålla henne och börja träna för tävling men när jag fick frågan så insåg jag att hon får det bättre som ensamhund. Vi önskar henne all lycka.

                    

Ovido - Quiz & Flashcards