livetmedylle

Alla inlägg den 6 oktober 2022

Av Kerstin Nilsson - 6 oktober 2022 07:18

I natt har jag sovit riktigt illa. Varje gång jag vaknat har jag fått mitt postnummer i huvudet  
Vad i hela friden dåför kan man undra? Lilla blivande mamman hade det lite jobbigt med maten i morse. Men hennes äldsta dotter tyckte att det var jättegott att äta resterna som Leija lämnade. I går fick vi ett nytt element i blivande valprummet det blir nog bra men 14 dagar kvar så hon tycker att bredvid soffan på mattes täcke är en bra idé att ligga.

 

Och det är väl rätt okej om inte matten ska sova i soffan. Lilla   

Sen har hon precis som förra gången börjat bädda. Förra året fick jag lite panik men inte denna gången. (bara lite)


 
Det är 14 dagar kvar så än får hon allt vänta.


Ovido - Quiz & Flashcards